beyin nakli bence sana gerekiyor arkadaşım. chpyi savunduğumdan değil ancak bu adamları davul zurnayla ben sokmadım içeri. ( mehmetçik koruması altında ) ben çıkarmadım mitinglere halay çekerek. ben vermedim parti kurma hakkını. meclise ilk ben sokmadım.
biraz hafızaları zorlayalım istersen. oslo'yu falan bir karıştıralım bakalım kim çıkacak içinden ? sayın öcalanları, kaldırılan tc ibarelerini ?
beyin nakli evet. gerekli.
27.06.2018 · 47. sıra
golgelerdeyasayanadam
26.06.2018 12:15