Sık geçen başlıklar

erdoğan'ı darbeyle değil seçimle değiştireceğiz 1

ekşi'de gör
neden şaşırılıyor anlamadım...

adam getirdiğimiz gibi götüreceğiz diyor.

seçimden 3 ay önce kurulan partinin başkanını vaşington'da devlet başkanı protokolüyle tarihte ilk ve son kez karşılayan amerika değil mi? kendileri getirip oturttular bu adamı zaten koltuğa, şimdi çıkarlar çatışınca neden ağlanıyor?

gerçi feto pezevengiyle beraber yürüdüler yıllarca bu yollarda, şimdi ona da düşman...

elin sikiyle gerdeğe girersen olacağı bu reisçiğim, sokarlar çıkarırlar, ne olduğunu anlayamazsın, sen ülke yönetiyorum sanırsın ama amerika sikini çekince sikilmiş bir ülke kalır elinde...
(bkz: 2020 ekonomik krizi)