Sık geçen başlıklar

erdoğan öldükten sonra olacaklar 2

ekşi'de gör
hiç bi sikim olmaz.

fatih ölmüş, yavuz ölmüş, kanuni ölmüş, büyük türk mustafa kemal atatürk ölmüş, adam recep bey ölünce ne olacağının derdine düşmüş. efsunlanmışsınız.
tıpkı 15 temmuzdan sonra olduğu gibi yıllarca akp'ye oy vermiş insanlar birbirlerini teröristlikle suçlayacaklar. erdoğan' ın döneminde yapılan pislikler bir bir ortaya döküldüğün erdoğan ' ı tanrı olarak gören emekliler " bizi kandırdı", " bilemedik", " elim kırılsaydı" gibi ifadelerle kendilerini aklamaya çalışıp bir sonraki seçimde oy vermek için yeni erdoğanlarını arayacaklar. bugün yalakalıkta sınır tanımayanlar, erdoğan' dan sonra duayen gazeteci diye ortaya atlayacaklar.