Sık geçen başlıklar

engelli kızına tecavüz edilirken video çeken anne 2

ekşi'de gör
aşağılık bir olay olmasının yanında, "bütün anneler aşırı kutsaldır, kalitesiz anne yoktur, sen onun b.kuna kurban ol" falan gibi gevşek gevşek konuşanlara da dayak gibi cevaptır.
yemin ederim okurken gözlerim karardı. hangi birine laf söyleyeyim ki; anneye mi, tecavüzcü orospu çocuğuna mı, olaydan sonra küçük kıza bakire raporu veren yavşak doktora mı, kimseye ceza vermeyip herkesi serbest bırakan mahkemeye mi?

acılar içinde kıvranırsınız hepiniz umarım vicdansız köpekler!