Sık geçen başlıklar

enflasyonu 15 temmuz'un devamı olarak görüyoruz 1

ekşi'de gör
başlığın tam hali enflasyonu 15 temmuz darbe girişiminin devamı olarak görüyoruz'dur. neyse, konumuza dönelim.

cumhurbaşkanı erdoğan'ın bugünkü açıklamasından bir kesittir

yahu arkadaş sebep faiz değil miydi?
sebep dış güçler değil miydi?
sebep geçmişten gelen yanlış politikalar değil miydi?
sebep gezi eylemleri değil miydi?
şimdi enflasyonun sebebi 15 temmuz mu oldu?

artık mantıklı açıklamalara bile gerek duymuyorlar. yiyen yiyor nasıl olsa..