Sık geçen başlıklar

en iyi yoğurt markası 5

ekşi'de gör
"annemin yaptığı" ya da "evde yapıyorum daha iyi oluyor" yazan herkesin sözlük hesaplarının iptal edilmesi gerekiyor, ayrıca da cimer'e şikayet edilmeleri lazım. ciddi söylüyorum bu tarz kökten ve çarpıcı bir temizlik lazım abi ben anlam veremiyorum çünkü. istisnasız ya şu sözlükte "en iyi x markası" şeklinde açılan her başlığa sapıkça yemeden içmeden evde yapın daha iyi yazmakla kafayı bozmuş garip bir kitle var. bu adamlar okuduklarını anlamıyor bakın bu çok basit ama endişe verici bir sorun, sözlük yönetiminden buna bir çözüm bekliyoruz.

cevap vereyim, tire'nin yoğurdu damak tadıma uygun hafif ekşimsi ve yoğun tavsiye ederim.
bu mecra neden aptal dolu amk? başlık en iyi yoğurt markası, girdilerin yarısı ev yapımı. olum siz salak mısınız, geri zekalı mısınız? ev yapımı diye bir marka mı var?

markete gidip "bana bir adet ev yapımı marka yoğurt verin" mi diyelim salak oropsı dvşsdıaşrı kafayı yddirdiyibz yine
ülkenin haline bak.. cumartesi gecesi flörtleşeceğine yoğurt tartışıyor
"hazır yoğurt yemeyinciler" gelmeden eker yazayım demiştim ama geç kalmışım.

yine de yazayım;

tamamen siyasi sebeplerden dolayı eker.

şimdi isterseniz yoğurdu evde değil gölde mayalayıp 250 yaşınıza kadar yaşayın.