"annemin yaptığı" ya da "evde yapıyorum daha iyi oluyor" yazan herkesin sözlük hesaplarının iptal edilmesi gerekiyor, ayrıca da cimer'e şikayet edilmeleri lazım. ciddi söylüyorum bu tarz kökten ve çarpıcı bir temizlik lazım abi ben anlam veremiyorum çünkü. istisnasız ya şu sözlükte "en iyi x markası" şeklinde açılan her başlığa sapıkça yemeden içmeden evde yapın daha iyi yazmakla kafayı bozmuş garip bir kitle var. bu adamlar okuduklarını anlamıyor bakın bu çok basit ama endişe verici bir sorun, sözlük yönetiminden buna bir çözüm bekliyoruz.
cevap vereyim, tire'nin yoğurdu damak tadıma uygun hafif ekşimsi ve yoğun tavsiye ederim.
16.01.2024 · 18. sıra
mutti
15.01.2024 14:12