Sık geçen başlıklar

en iyi klima markası 3

ekşi'de gör
bu dünyada hiçbir ürün en iyi değildir, satılan hiçbir üründe kötü değildir. şöyle düşünün, piyasada satılan bir ürünü birileri alıyor demektir. alanlarda mal olmadığına göre mutlaka bir ihtiyaca cevap veriyordur. estetik, fiyat , özel ihtiyaçlar gibi bir çok değişik özellikler var. mühendislik te temel bir kural vardır. bir ürün yeteri derecede iyi ve son derece ucuz olmak zorundadır.
paranız varsa mitsubishidir. elektrik tüketimi zaten parasını size bir yılda çıkarır, paranız yoksa zaten klima almayın elektrik faturası çok gelecek diye açamazsınız rahat rahat.