Sık geçen başlıklar

en çok jeton harcanan atari salonu oyunları 1

ekşi'de gör
(bkz: street fighter)
pazar gunleri mahalledeki erkek cocuklari toplasip giderdi. benim de icim giderdi cunku annem bidi bidi kiz basina gidemezsin sacmalama vs. seyler soylerdi. ama elbette dinlemeyip giderdim. ama bisikletimi alirdim ki atari salonuna gittigimi anlamasin. 1-2 saatte bir de anne susadim, anne woaaa suraya gittik rampa vardi yok tek elimi biraktim diye sallardim. ozur dilerim anne ama yine olsa yapardim. atari salonu muhtesem bisi ^-^