Sık geçen başlıklar

en çok özlenen cep telefonu 2

ekşi'de gör
sanırım telefonları değil, eski güzel günleri özlüyoruz.
sony ericsson w810i. kafamın hafif güzel olduğu bir gece evin balkonundan düştü. 3.kattan düştü bakın. bana mısın demedi gidip aşağıdan aldım. canım telefonum benim
görsel
yazarlardan gelen mesajlar doğrultusunda şunu da eklemek isterim ki; kendisi o döneme göre oldukça iyi bir hoparlöre ve ses kalitesine sahipti. özleyeni çokmuş (: