net şekilde ego kokan leş gibi bir konuşmadır. gerizekalı olsa yaklaşık 20 saniye içinde 2-3 defa "emrah serbes" demesinden anlar bunu. vicdanın ağır bastığı yerde de ego olmaz diye düşünsem de vicdanını, niyetini okumak falan bana düşmez. ama bariz görünen şey egosundan bir şey kaybetmediği.
alkol almış mı almamış mi göreceğiz. ama alkol almış olduğunu varsayarak "diyelim ki adam alkol almış çılgın atıyor, altında da camaro, bunlar olağan şeyler" diyenin ta vicdanını sikeyim. hayvan gibi alkol alıp araba süren adam şerefsizdir, düşüncesizdir, aşağılıktır, potansiyel katildir, orospu çocuğudur. emrah serbes de böyle yapmışsa bu sıfatların hepsinin sahibidir.
30.09.2017 · 29. sıra
m for revolution
29.09.2017 00:32