2500 lira maaşa çalışıp sırf galatasaray'da oynadığı süre boyunca yaklaşık 36.000.000 lira kazanan adama yardım etmekten bahseden insanları gösteren futbolcu. yahu adamın galatasaray'da sadece bir yılda kazandığı parayı sen 400 yılda kazanıyorsun. oturup dost yoğurt ye, sakinleşirsin belki biraz. vefaymış, sen yıllar boyu o tribüne gittin, formasıydı biletiydi digiturk'üydü derken kazandığın üç kuruşu da kulübe döktün, sana hiç vefa gösteren oldu mu? 50 lira telefon faturanı bile ödeyen oldu mu zorlandığında? ne vefası, saçmalamayın. vefa öyle bir şey değil.
not: beşiktaşlıyım
edit: bu arada "galatasaray taraftarı olarak kendisine nasıl yardımcı olabiliriz merak ettiğim futbolcu" şeklinde entry giren arkadaş bu entry'sini silmiş, bir sonraki sayfaya "yardım illa para toplamak anlamına gelmez" diyerek bir de üstüne insanlara hakaret etmiş. mesele haklı veya haksız olmak değil, keşke insanlara hakaret etmeden düşüncelerinizin arkasında durmayı başarsanız.
25.12.2017 · 29. sıra
ravinrabbid
24.12.2017 13:33 ~ 16:48