Sık geçen başlıklar

emekliliği iptal edilen gurbetçilerin akp tepkisi 1

ekşi'de gör
cekirdek citleyerek izlediğim tepkidir.

ulan yurtdışında yaşayan adam nasıl burada prim ödeyip emekli olabilir?

sahtekar insanlar bunlar. ağızlarından allah kitap düşmüyor. sahtekarlar..

uyanıklık yapıp bizim paralarla, bizim emekli olamadığımız ülkemizde hayatları boyunca maaş alacaklardı güya.. sahtekarlar..

çalışmadığın ülkede, utanmadan nasıl emeklilik peşinde olabilirsin?

utanmadan diyor ki, "70 yaşındaki teyzeler hiç ise gitmeden emekli oldu. neden maaşını kestiler?"

be allah'ın sahtekari, calismamissin, etmemissin hangi yüzle maaş istiyorsun?

allah'ın dolandırıcıları, kan emici sülükleri...