sürekli höt höt eden, bağıran çağıran siyasilere tapan putperestlere dert olmuş.
oğlum aslında böyle olmak lazım lan. senin de benim de kafamızın rahat olması lazım. politikacılar hakkında çok fazla konuşmaya gerek duymamamız lazım. olması gereken bu. ama bizim ülke yıllardır abuk subuk yönetildiği için, yemek programı yapan belediye başkanı insanlara garip geliyor.
ajans, servis falan yazan var.
salın lan kendinizi biraz.
15.11.2021 · 18. sıra
nevadahejazz
14.11.2021 12:00 ~ 12:01