adam yukarıdaki entrylerden birinde diyor ki
"faturayi ben odeyecegim, reklami ibb imami yapacak. ne guzel is. bunu nasil dusunemedi hirsizlar lordu daha once?"
şimdi, bunu yazan arkadaşa diyesim: sen olayı tamamen gtünden anlamışsın güzel kardeşim. şayet sen o faturayı hayır hasenat amacıyla değil de reklam için ödüyorsan yaptığın o insaniyetin hiçbir hükmü kalmaz zaten. bir elin verdiğinden diğer elin haberi olmayacak, neyin reklamı?
07.05.2020 · 27. sıra
jamsession
06.05.2020 11:19