Sık geçen başlıklar

ekonomi kötüyse avm'ler nasıl dolup taşıyor 2

ekşi'de gör
ekonomik kriz yoksa reis niye "iki aya kalmaz toparlarız" diyor o zaman. neyi toparlıyor bu adam? sen koskoca ülkenin başkanına şizofren mi diyorsun lan yoksa.

edit: ekleme

edit:bu entry başlık taşınmadan önce başlığı açan kişinin şu entrysine cevaben yazılmıştır. her ihtimale karşı şunu da
şuraya koyayım da.
ben de bu konuyu çoktan beri düşünüyordum. sonra kasalara yaklaşıp insanları dinledim ve türkçe konuşmadıklarının farkına vardım.