kendi oranıma baktığımda tam olarak %15,6'ya tekabül eden zamdır.
edit:
çok soru geliyor, maaşım yatmıyor diye. anlatayım, önce ayarlara girin, orada ödemeler kısmına girin, iban tanımla'ya tıklayın, çıkan iban'ı doğru girin, 26 karakter olacak. daha sonra mailınıza onay geliyor. oradan da onaylarsanız tamamdır, maaşınız tam ve eksiksiz yatacaktır.
22.10.2016 · 11. sıra
gravat
12:00 ~ 12:01