Sık geçen başlıklar

ekşi sözlük yüzünden ayrılan kız 1

ekşi'de gör
işim yoktu, uzun uzadıya okudum.

yorumumu yapıp çekileyim:

özel hayatını anonim bir ortamda, hiç tanımadığı insanların ağzına meze eden bir karakter yoksunu isen; e karşındaki kişinin de onurlu bir davranış sergileyip senden sıyrılmak istemesi kadar normal bir davranış biçimi yok.

kıza acıdım. hala sevgisinin arkasına sığınıp ikinci şans vermiş bir de. bilememiş ki senin o ilişkiyi 'yaşamaktan' ziyade 'sergilemekten' keyif alan bir tip olduğunu.