cocuklugumu dahi andrey tarkovsky, dostoyevski ve turevleri ile gecirmeme ragmen katilmayacagim kuluptur.
cunku biliyorum ki bu kulube giren insanların belki %10 u anca nitelik tasiyor. kalanı da olur da kiz dusururuz amaci ile giriyor.
14.08.2018 · 9. sıra
anarchyandmetal
13.08.2018 09:33