Sık geçen başlıklar

ekşi edebiyat ve sanat whatsapp kulübü 2

ekşi'de gör
cocuklugumu dahi andrey tarkovsky, dostoyevski ve turevleri ile gecirmeme ragmen katilmayacagim kuluptur.

cunku biliyorum ki bu kulube giren insanların belki %10 u anca nitelik tasiyor. kalanı da olur da kiz dusururuz amaci ile giriyor.
beni ilgilendirmez ama, edebiyat grubu için bende katılayım yazan birini katmayın bence.
*

edit: beni de gruba alir misiniz diye mesajlar geliyor.
trolluyor musunuz, ciddi misiniz bilmiyorum ama benim ne alakam var yahu grupla ahaha.