Sık geçen başlıklar

ege'de sahil kasabasında yaşamak 3

ekşi'de gör
babamın son bir kaç yılındaki yaşam biçimi. mutlu muydu? hayır... çünkü annemi özlüyordu, onun acısını unutmak için oraya yerleşmişti ama annemin resimlerini bir elektronik çerçeveye yüklemişti, her gece onları izleyerek uyuyordu. ege’de bir sahil kasabasında yaşamak denince benim aklıma hüzün gelir... sevdiğini kaybetmek gelir... ailenin mecburen dağılması gelir... en son da ege’de bir sahil kasabası hastanesi’nde babamı son nefesini verirken gördüğüm o gece gelir...
o yüzden ben şehir severim, yalnızsam bile etrafımda kalabalık severim.
herkes için aynı romantizmde olmuyor güzel görünüp öykünen şeyler...
geçenlerde izmir dikili’de, denize 500 metre mesafede, 30 yıllık, ikiz villanın teki 250 bin dolara satıldı. içi yapısız.

yaklaşık aynı rakama portekiz’de denize yakın yeni villa alabiliyorsunuz. ab üyesi portekiz.
https://villasluz.com/…-from-sao-martinho-do-porto/

türkiye’de emlağın boku çıkmıştır. orta direk artık ege’ye yerleşemez. ancak imarsız arsa alır, tinyhouse koyar, güneş paneli, mobil internet, taşıma su, foseptik çukuru, odun sobası ile survivor modda yaşar.
maalesef rastalı, piercing'li ve dövmeli olarak kotaların şimdiden dolduğu büyük ihtimal haziran ayı gibi bandanalı ve şebnem ferah tarzı uzun etek giyenlerin dolduracağı kasabalar olacaktır. geçen sene kotayı chino pantolon ve dağ ayakkabısı giyen öğretim üyeleri ders stresinden kaynaklı doldurmuşlardı ama sonradan sıkıldılar. emmilerin muhabbetleri sıkmıştı adamları. tası, tarağı toplayıp üniversitelerine dönmüşlerdi.