Sık geçen başlıklar

edirne'de cafelere tebliğe gelen yobazlar 1

ekşi'de gör
bu vatandaşların yobazlıkla suçlanması hiç adil değil. camiye tebliğe gelen ateist bir grup "allah yok, din yalan, peygamberler sahte" diye tebliğde bulunsa gayet büyük bir olgunlukla dinleyip sonra ibadetlerine devam edebilecek olgunluktaki güzel insanlar bunlar. aynı olgunluğu laikçi allah'sız kafirlerden de beklemeleri yobazlık mı oluyor? ne güzel karılarının, mallarının ve canlarının kendilerine helal olduğunu tebliğ edeceklerdi halbuki!