Sık geçen başlıklar

eden hazard 2

ekşi'de gör
transfermarkt'a göre piyasa değeri 150 m euro olan adamı 100'e almış adamlar. bu paralar coutinho'ya, bale'a, pogba'ya verildi amk. ucuza almışlar şuanki piyasaya göre, ben hazard almak isteyen en azından 150-180 civarı harcaması lazım sanardım enteresan.

edit: seneye sozlesmesi bitiyormus yazan arkadaslara tesekkurler. yine de real icin mukemmel transfer bence barca fani olarak kiskandim. coutinho yerine hazardi alsalardi simdi kupa belki ellerindeydi
bu akşam askerden yeni gelmiş gibi oynayan futbolcudur.