tiksinç.
bu kadına sunduğu haberlerin ardından kamerayla birlikte dönüp yorum yaptığında gıcık olmuştum. belki söyledikleri doğruydu ama samimiyetsiz bir şov peşinde olduğu, anlattığı şeyden çok anlattıktan sonra gelecek tepkileri umursadığı çok belliydi. işbu reklamda da artık iyice göze sokmuş. genel olarak mağduriyetlerin reyting ya da like malzemesi yapılmasından tiksiniyorum.
ayrıca bu haber sunumundan sonra yorum yapma ekolü reha muhtar'la başlayıp mehmet ali birand'la bitmeliydi. ondan sonrakilerin hepsine genel olarak gıcık oluyor ve haber izleyemiyorum.
edit:imla
11.08.2021 · 45. sıra
mavibirrenktir
10.08.2021 00:11 ~ 00:17