Sık geçen başlıklar

ebebek'in cuma saatlerinde ticaret yapmaması 1

ekşi'de gör
“size ne?” diyen arkadaşları anlayamadığım olay. yav kimse asalım keselim demiyor. medenice görüşünü belirtiyor herkes.

firmanın kişisel kararıdır, saygı duyulur. bu haberi görüp firmayı tercih etmemek de müşterinin kendi kararıdır. bitti gitti.

burada baskı nerede anlamadım?