“size ne?” diyen arkadaşları anlayamadığım olay. yav kimse asalım keselim demiyor. medenice görüşünü belirtiyor herkes.
firmanın kişisel kararıdır, saygı duyulur. bu haberi görüp firmayı tercih etmemek de müşterinin kendi kararıdır. bitti gitti.
burada baskı nerede anlamadım?
12.07.2021 · 15. sıra
sirf beyin
11.07.2021 19:01