Sık geçen başlıklar

eşiniz için böbreğinizi verir misiniz 2

ekşi'de gör
tabi burada yazanlar daha önce organ nakli ameliyatına girmemiş kişiler oldukları için rahat konuşabiliyorlar. ben babama karaciğerimin bir parçasını verdim. karaciğerin kendini yenileyen bir organ olması sebebiyle bende bir organ kaybı da yaşanmamış oldu. fakat bu ameliyatlar sonrası iyileşme süreci öyle bir hafta grip olup evde yatmaya benzemez. 3-4 ay iki büklüm gezdim ve yoğun halsizlik yaşadım. bununla beraber o süreçte yaşanılan korku da hayatınızda izler bırakacaktır. organınızı verdiğiniz kişinin iyileşmesi garanti değildir. babam amelitattan 2,5 sene sonra hayatını kaybetti. ha eğer bu ameliyata girmeseydi de belki en fazla 1 sene yaşardı. sizin için 10% civarı da olsa ağır hasar alma ve hatta ölme riski bulunuyor.

sevdiğiniz birinin hayatını kurtarmak çok cesur ve değerli bir davranış. ancak çok iyi düşünmek gerekir. eğer sadece 1-2 sene zaman kazandıracaksanız, kendi hayatınızdan 50 sene feda etme riskini göze almamanız gerekir.

can herkeste bir tane var. o yüzden çok çok iyi düşünün. duygusal davranmayın.
cevabının evet olması beklenen bir soru.

bir insan böbreğini veremeyeceğini biriyle neden evlenir ki?