valla eşim (kadın) bazen öyle horluyor ki, kara tren düdüğü gibi ses çıkarıyor. ilk başta içeri kanepeye gidip yatıyordum. sonra bir baktım, yılın 2/3'ünden fazlasında kanepede yatıyorum. e dedim manyak mıyım kendime bu işkenceyi yapıyorum. gittim ayrı yatakta yatmaya başladım.
kendisi bu durumdan rahatsız oluyor. “valla git tedavi mi oluyorsun ne yapıyorsan yap, sesi kes o zaman gelirim” dedim. bizim de canımız var.
17.04.2023 · 29. sıra
wormy cherry
16.04.2023 02:38