Sık geçen başlıklar

duyulmuş en ağır beddua 2

ekşi'de gör
sümer tabletlerinde geçen beş bin yıllık beddua:

“kaldığın yerlerin en hoşu kapının eşiği olsun.
hep yol kıyıları olsun barınağın.”

tutunamamak insanın başına gelebilecek en kötü şeymiş, hem de binlerce yıldır.
türk edebiyatı dersinde, dede korkut kitabı'nı incelerkendi sanırım, konusu açılmıştı: alkış / kargı, kargış mevzusunun. o gün duymuştum hocamdan; “karnında gör, kucağında göreme” diye bir kargış duyduğunu söylemişti.

çok ağır gerçekten.