1-2 sene önce felan galata kulesinin orada bi çift kavga ediyor. ama ne kavga. daha doğrusu oğlan bagiriyo kiz da embesil gibi önüne bakiyo duruyo hala karsisinda. biz de oturuyoruz lavazza'da tam da kuleye karsi oturuyorum. bu göt bi ara kiza tokat atiyor tam da benim göz hizamda, ona baktigimi farkedip 'ne bakiyon lan?' diye bana doğru geliyor. o kadar adam(!) içinden orta yasli bi kadin 'napiyosun sen?' diye gidip tutuyo oglani. bu beni unutuyo o ara kadina carlamaya basliyo, bu sefer ben duramiyorum kalkiyorum gidiyorum. o arada arkadasim da polisi ariyo. kiz umrumda değil de ben kadina bi şey yapmasin derdindeyim kadin da bana soruyor iyi olup olmadigimi. bu göt tekrar kiza vurmaya kalkinca kiz bi hisim kaciyo dükkanlardan birine giriyor, göt de peşinden. dükkan sahibi kapatiyo kapiyi, dukkanin önüne insanlar geliyor, bu götün yine artistligi tutuyo dukkanin camina vuruyo. lan sen kim köpeksin? dükkan sahibi buna bi geçiyo ama ne geçirmek.
'koluuuuum!'
'kolum aciyo!'
'şeviiiin koluuuum!' (şevin senin de karakterine tukureyim yeri gelmişken)
bu böyle inleyince şevin cikiyo dükkandan. 'yhaaa npyrsnz klu acdi :/) diyerek giriyo götünün koluna ve uzaklasiyorlar.
bu tiplerin alicisi belli. keşke alicilari olmasa da üremeseler.
07.07.2016 · 28. sıra
prinkipodelisi
10:38