antalya'dan bildiriyorum çare kesmek değil benjamin ağacı dikmek olması gereken kampanya.
ben bu kadar şehir peysajına uygun ağaç görmedim. kısa sürede büyüyor dev gibi oluyorlar, yemyeşil dalları ile altı mis gibi gölge. caddelerin sağına ve soluna dik harika görüntü veriyor. akarı yok kokarı yok. antalya'da giderek yaygınlaşıyor. sığır gibi hemen asıp kesmeyin doğada her şeyin çözümü var.
merak edenler için görsel
edit: o kadar büyümesi de risk değil mi? diye merak edenler olmuş. hayır değil, tamamen budama ile alakalı. yani ağacı ne şekilde büyütmek istiyorsanız ona göre budayabilir istenen şekil ve büyüklüğü verebilirsiniz. zaten belediyeler nerede ne büyüklükte olması gerektiğini planlayıp ona göre dikim ve budama yapıyor. sıfır sorun.
17.07.2022 · 8. sıra
silverdagger
16.07.2022 00:03 ~ 12:13