Sık geçen başlıklar

dsö başkanının x hastalığına hazır olun açıklaması 2

ekşi'de gör
hit alma uğruna atılan saçma gazete manşetleri ve içeriği okumadan yapılan yorumlar…

tamam gazete içeriğinde de sıkıntı var. bir yeni virüs çıkmış gibi yazmış bi önlem alıcacak gibi.

doğrusu şu;
dsö, covid pandemisinden dersler çıkarıp ileride gerçekleşebilecek x virüsü pandemisine (böyle bir virüs yok ve olmayan virüsün ismi de henüz olmadığı için x demişler yani) karşı hazırlıklı olmalıyız diyor.
x virüsü var herkes ölecek demiyor.

başlık okuyup coşmayın ya. gazeteler de anca götünden element uydurup hit uğruna korku pompalasın.
ya bu sözcü’yü çoluk çocuk mu yönetiyor, öyle bir hastalık yok, sırf tıklanmak için yapılmaz ki bu, haberin aslı

https://www.cbsnews.com/…avos-world-economic-forum/

dünyada covid’den 20 kat öldürücü farazi bir hastalık çıkması halinde dünya liderleri olarak ne yapmaları gerektiğini konuşuyorlar. kriz planı gibi bir şey.

dünyayı türk gazetelerinden takip etmek zorunda kalanlara vallahi üzülüyorum