bir rte beyanı. kendisi rusya'nın devlet kanalı 'rossiya-1'e konuşmuş. diyor ki: ortadoğu’da terörle mücadelede dostum putin’in desteğine ihtiyacım var. e hani, rusya esed'i deskteliyordu, hani halep'te çocukları bombalıyordu! hani? vay arkadaş ya, bunlar ne güzel dönüşlerdir.
kaynak
24.10.2016 · 34. sıra
gaksimmorki
15:12