Sık geçen başlıklar

donanımhaber üyesinin dolandırıcıyı kölesi yapması 2

ekşi'de gör
bir dh üyesi olarak gurur duydum. bende evimden çalınan laptopu 3 gün sonra perpa'da bulup benim olduğuna kanaat getirince önce kendi bilgisayarıma pazarlık etmiş, sonra polislerle dükkanı basmıştım. adamlar hard diski yükseltmiş , bakım yapmış. çiçek olmuş. hala kullanırım. polisler bile şaşırdı abi 3 günde nasıl buldun diye. bizimle uğraşmayın.
merak edenler için edit: markasıdatron olan kaç bilgisayar var. sahibinden'e girdim.satılık datron yazdım. şak diye çıktı.
kardesim ya uyuyamiyorum da beni bi arayip ninni soylesen? kismina kadar gulmemistim ama orda dengem bozuldu sandalyeden dustum.

lan adam dh olucusu kaptirir mi sana 150 telesini.
adamlar 1 tb hard diske karsilik 2 koli kulak cubugunu takas etsek dusunur musunuz diye mesaj atiyor.