Sık geçen başlıklar

dominos'un beyin yakan fiyat politikası 1

ekşi'de gör
bugün öğlen iş yerinden arkadaşlarla pizza yemeye karar verdik. dominos’a gidip sipariş verir, pizzalar hazırlanırken de çarşıdaki diğer işlerimi hallederim diye düşünüp yola çıktım.

kasadaki elemana 3 adet pizza siparişi vermek istediğimi ve kampanyalı ürünlerinin olup olmadığını sordum. kasadaki arkadaş da üç al bir öde kampanyamız var dedi. iyimiş, bir pizza fiyatına üç pizza diye düşünerek siparişi verdim ve kasadaki eleman 49.90 lira ödemem gerektiğini söyledi. bir tane pizza nasıl olur 49.90 lira olur, roma’da bile bu kadar pahalı pizza yok dediğimde kasadaki eleman “3 tane pizza beyefendi, fiyat normal” dedi. 1 tane orta boy pizza ne kadar diye sordum ve 21 lira diye cevapladı kasadaki eleman. ben de madem 3 al 1 öde kampanyanız var, ödemem gereken 21 lira dedim. bir süre birbirimize baktıktan sonra eleman haklısınız ama yapacak bişey yok dedi.

sırf bu yüzden dominos yerine köşedeki dönerciden dürüm siparişi verdim. en azından dönerci hikmet böyle ağız oyunları yapmıyor.

edit:yazım