ben mi çok duygusala bağladım bilmiyorum ama aile baskısından bunalmış bir insanın kendini rezil etmek pahasına gösterdiği bir tepki bence.
sen kızını "şunu yapamazsın, şunu giyemezsin, şuraya gidemezsin, şununla konuşamazsın" diye darlarsan o da sonunda balatayı yakar, bir gün aniden sokağın ortasına fırlayıp zıplayarak dans eder. hem de bunu senin reisinin seçim müziğinde yapıp katmerli rezillik çıkarır.
çılgınca dans eden bu kızcağız günlük hayatında özgür olamadığı için bu kadar manyaklaştı muhtemelen. videoyu izledikten sonra gerçekten üzüldüm, allah yardımcısı olsun.
05.04.2017 · 44. sıra
buturkcheilenereye
04.04.2017 00:25