ben son iki senedir türkiye’de ne yediysem tatsız ve kalitesiz. maalesef kaliteli ürünleri ihraç ediyorlar ve kalan kötüler iç pazara gidiyor. insanlar böyle almaya devam ederse ileride domates, biber diye plastik şeyleri bile satabilirler.
türk insanı kaliteyi aramıyor. bir şeyi beğenmese bile şikayet etmeyi bilmiyor. yüz yıllardır boyun eğme kültürü aşılanmış halka. başına ne gelirse kabul ediyor.
evet, domatesi bile bu konuya bağladım ama öyle.
03.08.2022 · 46. sıra
anox
02.08.2022 09:19 ~ 11:20