Sık geçen başlıklar

doların yükselmesinin insanları çıldırtmıyor oluşu 1

ekşi'de gör
sagci bir iktidarin mevcutiyetindendir.

sol goruslu bir iktidar olsaydi simdi... amerika ile direkt kanli bicakli hale gelseniz de, toplum yag kuyruklari, tup kuyruklari der,

basbakana 5 metre yaklasabildigi bir ortamda yazar kasalar firlatir,

ve galaksinin dort bir kosesine 100 yil boyunca etkisinde kaldiklari travmatik deneyimlerini aktarirlardi.

---

oysa simdi sagci bir iktidar var, inananlar bunun tanridan bir sinav olduguna, digerleri ise dis guclerin oyunu olduguna eminler.

---

edit: inanmayanlar bayagi vasat islerde calismalarina ragmen kendi zamaninda en az 1 ev 1 araba almis roportaj amcalarin feryatlarinin hangi donemleri isaret ettigine bakabilir. ulkede kayip trilyon davalari kopmus olmasina, 70 cent'e muhtac olmamiza ragmen ecevit donemleri disinda toplum infial etmis mi bir bakilabilir.