adrenalin seven biri olarak sert düşüş için yerimi aldım. 7.35den de dolar aldım. hatta istersen bir miktar daha alıp, ekran görüntüsü atayım. 1 ay sonra bakalım nereye doğru sert düşmüş...
varsa şöyle kendine güvenen troll arkadaş mesaj atabilir.
nereden buluyorsunuz bu gerizekalıca fikirleri anlamıyorum ki!
isteyen inansın, düşer-çıkar ben bilemem. işinize gelince jp morgan haklı oluyor...ama aynı jp morgan türk ekonomisi resesyona girebilir diyince operasyon çekmiş oluyor... ilginç