Sık geçen başlıklar

doların sert düşecek olması 3

ekşi'de gör
adrenalin seven biri olarak sert düşüş için yerimi aldım. 7.35den de dolar aldım. hatta istersen bir miktar daha alıp, ekran görüntüsü atayım. 1 ay sonra bakalım nereye doğru sert düşmüş...

varsa şöyle kendine güvenen troll arkadaş mesaj atabilir.

nereden buluyorsunuz bu gerizekalıca fikirleri anlamıyorum ki!
(bkz: kaynağa gel)

merkez bakasının beklenti anketine göre bile yıl sonunda 1 dolar 7.34 tl bu arada.

mb beklenti anketi istatistikleri ağustos 2020 (sayfa 5)

ekleme: bu haberin asıl kaynağının jp morgan'ın tesviyesi olduğunu biliyorum. dün zaten bunun başlığı açılmıştı:

(bkz: jp morgan'ın dolar sat tl al tavsiyesi)

bloomberg

isteyen inansın, düşer-çıkar ben bilemem. işinize gelince jp morgan haklı oluyor...ama aynı jp morgan türk ekonomisi resesyona girebilir diyince operasyon çekmiş oluyor... ilginç