Sık geçen başlıklar

doların 2.8 seviyesini aşması normal 1

ekşi'de gör
dogru bir aciklamadir. ama izahi yanlis.
soyle olmasi gerekiyor esasen ama soyleyemiyor adam ne yapsin:

12 sene yarak gibi yonetilmis boyle sikik memlekette dolarin 2.8 seviyesini asmasi normal. hatta bu kadar mal bir halka 3 seviyesi bile mustahak.

benzer bir aciklamayi joleli de baska bir psikolik seviye olan 2.3-2.5 icin yapmisti. tavsiyem, direkt 4 seviyesi normaldir desinler, hem zart zurt aciklama yapmak durumunda kalmazlar, hem de 12+ sene basit akil oyunlariyla kandirdiklari kitlenin gazini alirlar.

ihracat konusunda ise.. amk sanki her politikalarini ihracati arttirmak icin yapiyorlarmis da efendiler sadece kur engel oluyor. yersen.