bir chp vekilinin saçmalama serbest sıtaylasıdır.
ben iki yıl önce 2.5 liradan dolar almıştım kenarda dursun diye önümüzdeki hafta 500 dolarını bozduracağım ihtiyaçtan ötürü. dolarım olduğunu duyup tepki gösterelenderden ve böyle ulu orta doları olan haindir açıklaması yapanlardan da iğreniyorum artık. ne yapayım yani doların tekrar 2.5 lira olmasını mı bekleyeyim? ne salak saçma şeyler bunlar böyle ya...
edit: "erdoğan dolar 4 lira olduğundan beri bozdurun diyor" cümlesi ile başlayıp bla bla devam eden mesajları kendinize saklayın. ben doları alırken kimse bana dolar al demedi birileri doları bozdur dedi diye bozduracak değilim. doları olmayan insanlarda bu durumun hazımsızlık yaptığını düşünüyorum artık.
23.08.2018 · 21. sıra
protomon
22.08.2018 15:49 ~ 18:51