Sık geçen başlıklar

dolar neden 3.80'e dayandı 2

ekşi'de gör
ben chp diye biliyorum.

ya da akp olsun bu saatten sonra fark etmez, adam istanbulun amınakoyduk diye itiraf etti bir bok oldu mu yok. baktı ki taktik tuttu yarın çıkar ekonominin de amınakoyduk der. ne diyelim sikinize sağlık.
sen nohutu bile artık kanada'dan ithal etmeye başlarsan dolar 3.80 de olur 4 de olur.

edit: imla