Sık geçen başlıklar

dolar kurunu 18.50'de tutan güç 1

ekşi'de gör
bir kaç yıl önce aynı başlık doları 6.90da tutan güç diye açılıyordu

tutan güç falan yok, olsa olsa erteleyen bir hıyanet var