Sık geçen başlıklar

dolar 5.50'ye çakılınca sus pus olan ekşici 1

ekşi'de gör
bu tür başlıkların kime ne faydası oluyor anlamış değilim. sus pus olsa ne olur olmasa ne olur. ülkenin durumu ortada. doların bir gün içinde bu kadar oynaklığı normal midir önce birileri bunu açıklasın. bugün 5.50 oldu diye çakıldı deniyor; 6 ay sonra 6.50 ye çakılınca sus pus olan ekşici diye başka bir başlık açılır.