Sık geçen başlıklar

dolar 4.5 olursa hükümet düşüyormuş 1

ekşi'de gör
ülke battı, hükümet kimin umurunda zirzop.
bu kafa var ya, ülke bilfiil işgal edilse, hala hükümet düştü mü düşmedi onun kaygısında olur.çünkü çalışmadan üretmeden köşeyi dönmeleri, sadece bu hükümet var oldukça mümkün. hükümet düşerse bunların gideceği yer belli.