ülke battı, hükümet kimin umurunda zirzop.
bu kafa var ya, ülke bilfiil işgal edilse, hala hükümet düştü mü düşmedi onun kaygısında olur.çünkü çalışmadan üretmeden köşeyi dönmeleri, sadece bu hükümet var oldukça mümkün. hükümet düşerse bunların gideceği yer belli.
03.12.2016 · 23. sıra
bombardana
15:23 ~ 15:25