Sık geçen başlıklar

doktorluğu bırakıp trendyol'da kurye olmak 1

ekşi'de gör
bir tercih.

orospular da iyi kazanıyor, ne yapalım götümüzü mü siktirelim?

doktorda algı şöyle; derece ile odtü'den bile mezun olsan aynı sıralama ile girmenize rağmen türkiye de çalışıyorsa senden çok kazanamaz, hayatta öyle bir şey olmamalı.

yıllarca senden fazla kazanmış olsa bile bir sene yapılan zam oranı seni geçtiğinde geçmiş olsun.

enflasyon zaten %36 çıkmış tüm memurlar bunu almış. kuryeler üstüne %3 koymuş bu mu doktorluğu bıraktıran sebep burada anlamadım.