linç gelmeden hemen söyleyeyim doktorlara saygısızlık ya da trollük amacıyla söylemiyorum bunu.
fakat doktorluk mesleğine yüklenen kutsallık doktorlara toplumsal bir baskı yüklenmesine neden oluyor. bunun sonucunda birçok sorun çıkıyor. bu baskı doktorların ruh sağlığını olumsuz etkiliyor.
doktordan fedakarlık yapmasını ve mucizeler yaratmasını bekliyoruz. bu iş doktorları suçlamalara hatta şiddete varıyor.
zaten herhangi birşeyin kutsallaştırılması başlı başına sakat bir durum.
edit: doktorlar haklısın diyor, doktor olmayanlar küfür ediyor. işte tam da anlattığım durumu gösteriyor bu ironik durum.
13.10.2021 · 30. sıra
sahibininsesi
12.10.2021 10:49 ~ 13:02