Sık geçen başlıklar

doktorların aylık maaşlarının 40 bin tl olması 2

ekşi'de gör
bir çöpçüden daha fazla emek vermiyorlar demiş biri
sizi sadece bir gün gece nöbetine bekliyorum
kesinlikle çöpçülerin emeğini az görmüyorum
fakat uğraşımız insan hayatı artık bunu anlayın
acillerde res odasında, yoğun bakımda ya da gece acil alınan operasyonlarda fikrinizin değişeceğine eminim

herkes doktorluğu poliklinik yapmak zannediyor

arkadaşlar o hastanede yatan hastalara kim bakıyor her gün kim değerlendiriyor
gece trafik kazalarını beyin kanamalarını kim ameliyat ediyor
yapmayın allah aşkına bu kadar gözünüzü bağlamayın gerçeklere

bu yorumları yapan insanların hastaneye doğru düzgün gittiğini bile düşünmüyorum
neredeyse ermenistan sınırında doktorluk yapıyorum. bugün ayın 15'i, banka hesabıma baktığımda öyle bir sayı görmedim. başlığı açan arkadaş 40.000 tl maaşımın nerede olduğunu söylerse sevinirim.

edit: imlâ