Sık geçen başlıklar

doktorlar üstün zekalı mıdır 4

ekşi'de gör
ulan koca koca insanlarsınız, düşündüğünüz şeye bak. üstün zeka hahahah. ulan bir insan deha olsa ne yazar? potansiyel mahvetme memleketi burası.
benim gibi binlerce doktorla muhatap olsanız 'lan bu adam nasıl tıp kazanmış' diyeceğiniz o kadar çok insan görürdünüz ki sorunun cevabını anlardınız.
şu boş başlıklara ayıracağınız vakti kendinize faydalı şeylere ayırın. yoksa ancak başkasının zekasını tartışarak yaşarsınız.
zeka konusuna bir şey diyemeyeceğim ama ortalama insandan çok daha azimli ve çalışkan oldukları kesindir.