şimdiye kadar şahit olduğunuz tüm saçmalıkları unutun!
dostlar, 5-6 sene bir tarafınızı yırtıyorsunuz ales'i, dil'i dersleri, yeterliliği, tikleri geçiyorsunuz savunma aşamasına geliyorsunuz size diyorlar ki “savunmanız için şehir dışından gelen hocaların uçuş ve konaklama ücretini siz karşılayacaksınız” 2 kişiyiz kafadan kişi başı 7-8 bin tl ödeyeceğiz.
bu durum yasal mıdır açıkçası sinirden araştırmadım bile ama saçma hatta rezil olduğu çok açık.
edit: onlarca destek mesajı geldi, bütün yazarlara teşekkür ederim.
kimsenin şüphesi olmasın, mezuniyet belgesini aldıktan sonra her şeyi açık açık yazacağım buraya okulun ismini, enstitüyü, bölümü…ve mutlaka gerekli yerlere şikayet edeceğim.
17.01.2023 · 37. sıra
sefilgillerden jean valjean
16.01.2023 17:01 ~ 18:32