Sık geçen başlıklar

doktora tez savunması rezaleti 1

ekşi'de gör
şimdiye kadar şahit olduğunuz tüm saçmalıkları unutun!

dostlar, 5-6 sene bir tarafınızı yırtıyorsunuz ales'i, dil'i dersleri, yeterliliği, tikleri geçiyorsunuz savunma aşamasına geliyorsunuz size diyorlar ki “savunmanız için şehir dışından gelen hocaların uçuş ve konaklama ücretini siz karşılayacaksınız” 2 kişiyiz kafadan kişi başı 7-8 bin tl ödeyeceğiz.

bu durum yasal mıdır açıkçası sinirden araştırmadım bile ama saçma hatta rezil olduğu çok açık.

edit: onlarca destek mesajı geldi, bütün yazarlara teşekkür ederim.

kimsenin şüphesi olmasın, mezuniyet belgesini aldıktan sonra her şeyi açık açık yazacağım buraya okulun ismini, enstitüyü, bölümü…ve mutlaka gerekli yerlere şikayet edeceğim.