Sık geçen başlıklar

doktor dövebildiği için akp'ye oy veren kadın 2

ekşi'de gör
o yüz ifadesi var ya o mimikleri, hak ettiğimize yüzde yüz emin tavırları. hayatımız sbs, fen lisesi, tıp fakültesi, tus vs bunlarla geçti. yaşıtlarımız gezerken biz eşşek gibi çalıştık. bu muydu hak ettiğimiz? yazıklar olsun. doktor doktor diye dövünüp kimseyi bulamadan acılar içinde kalması dileğiyle
şu kadının tüm sgk hakları iptal edilmeli. hatta doktor döven, doktora saldıran, doktora saldırmakla övünen, şiddeti öven herkes o muhtaç oldukları doktorlardan yararlanmamalı. bu kadarı yüzsüzlük artık.