Sık geçen başlıklar

doğum gününde kendine hediye alan insan 2

ekşi'de gör
şefkate ihtiyaç duyduğum herhangi bir günde gönlüm ne istiyorsa alırım. canım sağolsun
lise sonda babamı kaybetmiştim. babamı kaybettikten hemen birkaç hafta sonra akrabalarim tarafindan evimizden atılmıştık. o aralar üniversite sınavına hazırlanıp üniversiteye yerleştim. yerleştim yerleşmesine de, üç kuruş para yok. yanılmıyorsam üniversitenin 3. yılında falan, yine bir doğum günümde annemden ve kardeşimden başka arayan olmamıştı. ben de kenarda biriktirdiğim az bir şey parayla bir simariklik yapıp kendime subway söylemiştim. çünkü bir keresinde bir arkadaşım ismarlamisti ve ketçaplı makarna yiyen bünyeye tadı çok güzel gelmişti. o günden beri her doğum günümde gider yalnız başıma subway yerim. tamam belki üniversiteden dereceyle mezun oldum, çok iyi yerlerde işe girdim, çok iyi paralar kazandım ama o yalnızlık hala değişmedi.