aha yarra yedik!
allahım kim bilir nerden neyi sokacaklar!!!
olum bunlar sikmeyeceği eşeğin önüne ot vermez, nedense ben korkuyorum! keşke hiç uğraşmasalar!!!
edit: lan bişeyden de memnun ol beeee ciler, bu olay doğru bile olsa en az iki ay ses seda gelmez bu işten, biz kışın bitmesine iki ay kala hayvani faturaları ödemeye devam ederiz, bahar da indirim olur, o da bize yaramaz, bak doğalgazı indirdik o yüzden elektriğe cüzii bir zam yaptık deyip %15 zammı götümüze itelediklerinde, ben size memnun olup olmamayı sorarım...
aha yaz bunu da bi kenara...
03.02.2016 · 22. sıra
koministimam2
02.02.2016 17:10 ~ 17:15